بررسی دلایل شکل گیری گروه های پانکرد تروریست


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : چهار شنبه 6 آبان 1394
بازدید : 1313
نویسنده : مشاور

در ابتدا سعی کردیم به تشریح پان کردیسم و خطرات آن با توجه به شرایط منطقه و خصوصا فعالیت داعش و رشد گروهک های تروریست کرد اشاره کنیم و خطراتی که تجزیه سوریه و عراق میتواند به منطقه وارد کند.

از این بابت به فعالیت چشم گیر تیپ های مدافع حرم در سوریه و عراق اشاره ای میکنیم که هم در تامین امنیت مردم عراق و سوریه میکوشند و هم جلوی گستاخی  آسیب به تمامیت ارضی عراق و سوریه را گرفته اند.در این راه شهیدان مدافع حرم ایران دوستان واقعی هستند.

 

ریشه و زمینه های پان کردیسم را در زیر بررسی خواهیم کرد.

در کشور خودمان کلماتی مثل پان آریا و پان ترک و پان عرب واژه غریبه ای نیست و گاهی تنشهایی در فضای مجازی توجه ما را به این پدیده جذب میکند.جریانات منحرف پان آریا و پانترک و پان عرب گروهک های تروریستی نداشته و بعضا لفاضی های از روی فرهنگ ضعیف به هم دیگر انجام میدهند که مورد توجه ما نیست

اما مساله ای که به ان پرداخته نشده مساله پان کردیسم هست این گروه نزدیک به 20 و اندی گروهک مسلح تروریستی و خشن دارد و کمتر در این مورد اطلاع رسانی صورت گرفته هست.

در ایران خاندان پهلوی در رشد و ایجاد پان آریاییسم نقش داشت که در این راستا با ایجاد راسیست و نژاد پرستی باعث رشد فزاینده پان ترکیسم و پان عربیسم شد.اما انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی پاسخگوی تمایلات برادری و برابری اسلامی شد و این امر به تجمیع و اتحاد ایرانیان در قالب کشور جمهوری اسلامی ایران کمک بالقوه ای کرد.

اما مساله کلیدی اینجاست که در مورد کرد های ایران هیچ نوع رفتار نژادپرستانه و راسیستی در زمان خاندان فاسد پهلوی ثبت و گزارش نشده هست.

همه ما میدانیم که:

-کرد ها ایرانی ترین قوم محسوب میشوند پس چرا بالای 20 و اندی گروهک تروریستی پان کرد و ایران ستیز وجود دارد؟

با توجه به کلمه کلیدی " کرد ها ایرانی ترین قوم هستند" سوال بالا یک سوال شدیدا کلیدی در ذهن هر ایران دوستی هست.

 

خصوصا در فضای مجازی با نهایت تاسف گروه های سایبری شاخه این گروهک های تروریست و مسلح با برنامه فعالند و به لجن پراکنی عجیبی بین اقوام ایرانی دست میزنند تا کسی به این گروهک های  پان کرد خشن و تروریست و ایران ستیز کاری نداشته باشد.

مطمنا تسلیحات و افکار و مدیریت صهیونیزم و غرب در تربیت نیروهای تروریست سربر کردی کاملا مشهود هست به طوری که در نقشه های منتشر شده در اقلیم کردستان عراق مناطقی از آذربایجان غربی و استان های جنوبی هم جز کشور کردستان معرفی میشود!!

به طور قطع برنامه ریزی جهت کشتار و نسل کشی برای رسیدن به چنین نقشه های شومی قابل مشاهده هست.

 

 

 

شرایط منطقه ای و کشورهای سوریه





:: برچسب‌ها: پان کرد،ایران ستیز،پان ترک،پان عرب،پان آریا،تروریست کردی،کردستان،بارزانی ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








با توجه به شرایط منطقه و رشد داعش در سوریه و عراق و در راستای آن رشد تروریست و گروهک های پان کرد در این تارنما به بررسی تحرکات گروهک های پان کرد خواهیم پرداخت. پان کردیسم یک جریان منحرف و ایران ستیز هست.

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان بررسی گروهک های پان کردیسم و آدرس antiterror.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وبلاگ:
 

بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 9
بازدید ماه : 9
بازدید کل : 41141
تعداد مطالب : 11
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1

RSS

Powered By
loxblog.Com